SÜREÇ İYİLEŞTİRME EĞİTİMİ
SÜREÇ İYİLEŞTİRME EĞİTİMİ
Eğitimin Ücreti: Danışınız
Eğitimin Süresi: 10
saat (1 Gün)
Eğitim Günleri: Danışınız
Eğitim Saatleri: 09.00
– 17.00
Başlangıç Tarihi: Danışınız
Eğitim Yeri: İLTEM
Mühendislik Eğitim ve Danışmanlık Salonu
Not 1: Kursu başarı ile tamamlayanlara katılım belgesi verilir. Kontenjan max.
20 kişi ile sınırlıdır.
Not 2:
İLTEM Mühendislik Eğitim
Danışmanlık LTD. ŞTİ. olarak, planlanan eğitimlere yeterli katılım sağlanmaması
koşulunda, eğitimleri erteleme ya da iptal etme hakkını saklı tutmaktadır.
GENEL BİLGİ: Katılımcıların, kendi kuruluşlarının süreçlerini;
belirleyebilir, iş süreçleri, destek süreçleri ve yönetim süreçleri olarak
sınıflandırabilir, tasarlayabilir, yönetmek üzere sistem kurabilir,
ilişkilendirerek süreç haritaları çizebilir, hiyerarşik olarak alt kademelere
kadar yayabilir düzeye gelmelerini sağlamak hedeflenmektedir
Eğitim Programının İçeriği
Süreç Nedir? Süreç Yönetimi ve Süreçlerle Yönetim Ne
Demektir?
Süreç Yönetiminin Faydaları ve Çözüm Aracı Olarak
"Süreç Yönetimi"
ISO/TS 16949 Kalite Yönetim Sisteminin Süreçlere Bakış
Açısı
Süreçlerin Belirlenmesi
Süreçler Hiyerarşisi (İş, Destek ve Yönetim Süreçleri)
Süreçlerin Tasarımı (Tanımlanması)
Süreç Haritalarının Çizilmesi
Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi
Süreç Hedeflerinin Belirlenmesi, Performans ve Etkinlik
Hedefleri
Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi ve Metotları
Süreçlerin Analizi ve Geliştirilmesi
Süreçlerin İlişkilendirilmesi ve Birbiri İle Etkileşimi
Örnek Süreç Akışları Üzerinden Uygulama Çalışmaları
(Üretim, Kalite Kontrol, Satınalma, Bakım, İnsan Kaynakları, Planlama, Eğitim,
Yeni Ürün Devreye Alma vb. süreçler ile ilgili)
Süreç İyileştirme Nedir?
Süreç İyileştirme Tenkikleri nelerdir?
Örnek Vaka Çalışması
Eğitimin Ücreti: Danışınız
Eğitim Programının İçeriği
Süreç Nedir? Süreç Yönetimi ve Süreçlerle Yönetim Ne Demektir?
Süreç Yönetiminin Faydaları ve Çözüm Aracı Olarak "Süreç Yönetimi"
ISO/TS 16949 Kalite Yönetim Sisteminin Süreçlere Bakış Açısı
Süreçlerin Belirlenmesi
Süreçler Hiyerarşisi (İş, Destek ve Yönetim Süreçleri)
Süreçlerin Tasarımı (Tanımlanması)
Süreç Haritalarının Çizilmesi
Süreç Girdi, Çıktı ve Sorumlularının Belirlenmesi
Süreç Hedeflerinin Belirlenmesi, Performans ve Etkinlik Hedefleri
Süreç İzlenmesi, Ölçülmesi ve Metotları
Süreçlerin Analizi ve Geliştirilmesi
Süreçlerin İlişkilendirilmesi ve Birbiri İle Etkileşimi
Örnek Süreç Akışları Üzerinden Uygulama Çalışmaları (Üretim, Kalite Kontrol, Satınalma, Bakım, İnsan Kaynakları, Planlama, Eğitim, Yeni Ürün Devreye Alma vb. süreçler ile ilgili)
Süreç İyileştirme Nedir?
Süreç İyileştirme Tenkikleri nelerdir?
Örnek Vaka Çalışması