Ticaret Bakanlığı belge desteğiyle ISO 27001 sertifikasına %50 hibe alarak daha uygun maliyetle sahip olabilirsiniz.

Ticaret Bakanlığı, ülkemizde faaliyet gösteren firmaların rekabet gücünü artırmak için Pazara Giriş Belgeleri kapsamında çeşitli belge destekleri sunmaktadır.

https://www.ticaret.gov.tr/destekler/ihracat-destekleri/mulga-karar-teblig-bazinda-destek-mevzuati/mulga-2014-8-sayili-pazara-giris-belgesi-destegine-iliskin-genelge/destek-1-pazara-giris-belgeleri

Bu desteklerden biri de birçok sektörde yoğun olarak kullanılan ISO 27001 Belge desteğidir. ISO 27001 Belgesi, bir kuruluşun bilgi güvenliği yönetim sistemini (BGYS) kurması, sürdürmesi ve sürekli iyileştirmesi için uluslararası bir standarttır. ISO 27001 Belgesi, kuruluşların bilgi varlıklarını korumasını, bilgi güvenliği risklerini yönetmesini ve güvenilir bir iş ortamı oluşturmasını sağlamaktadır.

Ticaret Bakanlığı belge desteğiyle ISO 27001 sertifikasına %50 hibe alarak daha uygun maliyetle sahip olabilirsiniz.

📌 Başvuru Şartları ve Süreç:

  1. Başvurularınızı Ticaret Bakanlığı portalı olan DYS (Destek Yönetim Sistemi) üzerinden yapmanız gerekmektedir.
  2. Belge alımından en fazla 6 ay içerisinde başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
  3. Başvuru sırasında eksik belgeler tespit edilirse, incelemeci kuruluş tarafından şirkete 3 ay süre tanınır.
  4. Eksiklerin tamamlanmaması durumunda, ilgili harcamalar destek kapsamı dışında tutulur.
  5. ISO 27001  belgesi Türkiye’de faaliyet göstermeyen yurtdışı menşeli belge kuruluşlarından alınırsa, ilgili ülkedeki Ticaret Müşavirliği veya Ataşelik tarafından onaylanması gerekir.
  6. Denetçilere ait yol ve konaklama gibi harcamalar destek kapsamında değildir.
  7. Türkiye’de faaliyet gösteren belgelendirme firmaları ile yapılan sözleşmelerin TL olması gerekir. Sözleşmelere ait damga vergisinin ödenmesi gerekir.
  8. Belge desteğine konu olacak harcamaların bankacılık kanalıyla gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
  9. Destek talebinde bulunacak firmanın kendi çeki ile yapılan ödemelerde, çekin ödendiğine dair banka ödeme kayıtlarının sunulması zorunludur.
  10. Destek talebinde bulunacak firmanın kendi çeki ile yaptığı ödemelerde, çekin ödendiğine dair banka ödeme kayıtlarını sunması gerekmektedir.
  11. Destek alacak firma eğer müşteri çeki ile ödeme yapmışsa destek talebi kabul edilmemektedir. Müşteri çeki ile ödeme yapılmamalıdır.
  12. Destek talebinde bulunacak firma aynı zamanda belgelendirme firmasından başka sertifikasyonlarda, örneğin ISO 9001 ve ISO 45001 gibi, giriyorsa her bir sertifikasyonu ayrı faturalarla muhasebeleştirmesi gerekmektedir.

 

Detaylı bilgi ve başvuru sürecinde danışmanlık hizmeti almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

e-posta: ahmetyavuz@iltem.com.tr

Cep Telefonu: 0552 238 98 37

İhtiyacınıza en uygun çözümler için hemen bizimle iletişime geçin. eğitimlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve size özel fiyat teklifimizi öğrenmek için teklif formumuzu doldurun!